Hadeenjättebrarubrikinnan menglömdebortden

Ännu en dag som har varit ljus, och då syftar jag verkligen inte på vädret.
Jobbade idag och det gick smärtfritt. Kom hem och ställde mig i duschen och det var skööööööööööööönt!
Imorgon blir det jobba och sen ska jag in till Linköping en sväng och träffa Elin och alla andra. En sväng blir det nog inte för jag kommer nog stanna där några timmar. På lördag blir det antagligen att åka in till Mjölby. Snowstorm spelar så jag ska kolal en liten stund tänkte jag. Får se om någon följer med mig.

Igår gjorde jag någonting så ovanligt att måla tånaglarna, sug på den Mulla! De blev lila. Tänkte ta chockrosa först men jag struntade i det. Kanske är ett tecken på att jag mår bra. Målade naglar. Vem vet?

Jag ska i alla fall införskaffa mig en mp3 spelare imorgon. Har kollat ut vilken jag ska ha också.

Den blir det  ------->  
Ska börja gå ut och gå lite mer och det är ju förbannat tråkigt att gå utan musik kan jag lova. Så kan jag ju ha mina SkullCandy igen! Äntligen! Den är ju snygg, svar och stilren.

Nu ska jag kolla blocket efter ny bil!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den mp3 suger, har en sådan, och den är helt mupp, går inte att stänga av, byta låt, lr ändra volym.. Men den är fin :)

2009-08-13 @ 22:31:58
Postat av: Carrn

Åh, vill också se Snowstorm igen. de var i Ätran (jo de e sant) o spelade för några helger sen. Herrejävlar vad bra de är:)

2009-08-15 @ 10:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0