Energy boost!

Sitter med fötterna i skurhinken. Varmvatten och mentol fotsalt är manna för fötterna.
Kollar på Tyra Bank's Show där dom pratar om självsäkerhet hos tjejer när det gäller killar. Tänkte bara zappa förbi först men sen fastnade jag. Det var riktigt intressant faktiskt. Så utav det programmet har jag fått en riktig energy boost! Shit vad allt känns skönt idag! Likaså igår. Då började allting skifta lite från svart till grått i alla fall och idag blir det bara ljusare. Är dock lite rädd över hur länge denna känslan stannar och jag faller tillbaka. Jag ska fan fästa en lina någonstans så jag har någonting att dra i när jag är på väg att tippa över.

Igår satt vi i min bil på brasken. Jag, Elin och Mulla. Fy vad roligt vi hade. Tiden flög iväg fastän vi inte gjorde någonting speciellt. Jag och Mulla körde lite 3 i rad i taket och jag vann, givetvis :P
Trevligt hade vi i alla fall och det hoppas jag att vi kan göra om snart!

Nästa vecka ska jag följa med Mulla till stallet och klappa lite på min Smulan. Ska rida lite också, får se vem jag rider. Skulle få ta några varv i padocken med GT. Ska se om jag inte kan följa med henne dit i alla fall en gång i veckan. Jag behöver göra roliga saker. Ska se till att börja gå ut och gå lite mer. Tira har ju inte varit här på hela sommaren så nu när hon kommer tillbaka ska vi faktiskt ta och gå motionsspåret borta vid fotbollsplanen. Ska bara få tillbaka min mp3 spelare från Tina så jag har någonting att lyssna på också. (Min mobil är ingen vidare musikmobil. Sen har Gramse tuggat på hörlurarna så jag hör bara i en plopp)

Så är det med det.

Kommentarer
Postat av: sundarii

Åh, Smulan.. Så hon har pippat klart nu? Höhö



Det går bra det här, så länge du har vilja så går det. :) Puss!

2009-08-12 @ 17:16:41
URL: http://sundarii.blogg.se/
Postat av: Lina

Humm vart vill du att jag ska stå.. ;) hihihiihihihihih

2009-08-13 @ 00:39:08
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0