Lite av varje.

Puh! Trodde för ett litet tag att någon ville vara rolig och byta lösenord till min blogg. Men det visade sig att det var jag som skrev in fel mail. Haha.

Efter mycket tänkande har jag bestämt mig. Jag har inte hand om Evo något mer. Från och med igår bor Evo hos sin husse för gott. Jag tycker inte det är rätt mot Evo att han ska få flänga fram och tillbaka som en gammal vante varannan vecka, utan jag ville ha en lösning som var bäst för honom. Och det är att vara på ett och samma ställe. Evo är, och kommer alltid vara, nummer 1 hos mig. Han är min första egna hund. Hos Rille och Tessan får han all den uppmärksamhet han behöver och där kommer han få det bra. Bättre än här där han måste slåss om uppmärksamheten med Tira. Evo är en ensamhund och behöver en husse och en matte. Inte 2 av varje med olika regler och kommandon.  Jag kommer givetvis sakna honom men jag vill Evo's bästa.
Och det är inte för att han har problem med örat ;)
   
Mammas baby. Du förtjänar det bästa!

Har haft två riktiga städdagar. Har först städat och tvättat hos mig och sen igår blev det hemma hos Tom. Fint som snus blev det och han blev glad.

Har bokat in en liten resa inom den närmaste framtiden, om 3 veckor för att vara exakt. Det är inget märkvärdigt men det ska ändå bli så jävla roligt att få göra någonting annorlunda och få komma bort lite. Bara jag och Annie. Längtar som fan!

Kommentarer
Postat av: sundarii

Hoppas Evo kommer ha det bra där borta. :)

2009-04-09 @ 16:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0