It's gettin' Hot in here

Damned it's hot! Jag och djuren håller på att smälta bort i värmen. Kan inte öppna alla fönster jag har heller för det är en viss liten svart katt som hoppar ut och jag är inte så sugen på att springa ut och hämta honom var 10 minut. Nog för att han är jävligt jobbig ibland men jag vill inte att han ska dö. Han är min katt och ska bo kvar hos mig tills han är gammal och grå!

Tom är i Stockholm idag så Anna har haft en ganska lugn och fridfull dag idag. Har varit en sväng inne i Mjölby, så nu kanske man får pengar i veckan *håller tummarna*, har varit och inhandlat ny kattsand vilket verkligen behövdes. Jag ska ALDRIG mer köpa kluppbildande kattsand, det är ju fan värdelöst.

Lovade Tom att jag skulle köra lite lydnad med Heike, har ju nu bevis på att jag kan träna tävlings lydnad. Hittade mina diplom och intyg från Brukshundsklubben. Har ju gått den kursen 2 gånger, en med Zorro och en med Argos. Men, efter att jag hade städat köket, varit i mjölby och gjort allt det där jag skrev innan fick jag en sån äcklig huvudvärk. Slängde i mig 2 panodil och sen blev det sängen för min del. Efter 3 timmar steg jag upp. Då blev det till att springa ner till tvättstugan och slänga in tvätten i torktumlaren, jag som hade tänkt tvätta 4 maskiner idag hann bara med 2 :(

  Så här ser dom ut med väskorna på. Matchande är dom ju också.

Slängde på väskan och sen gick vi ut. En timma gick vi så nu är Heike trött. Lite lydnad blev det men jag hade inget godis med mig så Heike tappade koncentrationen ganska fort. Tror inte att det är så bra att köra lydnad när han går med väskan heller. Han är så inne i sitt bärande att det bara blir fel. Så det får bli till helgen eller något istället. Då kommer ju Annie och Figo hit också.

Kollade igenom en gammal förvaringslåda igår med. Usch vad mycket minnen och grejer. Den var överfull med gamla brev och sånt. Både sånna som jag skrivit och som jag fått. Det tog på mig att läsa igenom dom och jag förstår inte varför jag sparat skiten. Så det slängdes. Så nu ligger det gardiner i lådan istället (slängde givetvis inte allt, har en hel del kvar)

       
  Goggo 17 år

Hittade bl a denna. Shit vad jag saknar de tiderna. Ska bli så grymt kul att åka ner till Falkenberg nästa vecka och umgås med Goggo som vi gjorde förut. Det har jag verkligen saknat. Love you Honey!

Kommentarer
Postat av: goggo

naawwwwe såå söööt du är gumman me love you to:D

2009-04-28 @ 10:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0