Dålig morgon

Jag mår illa av det, kräkfärdig. Trodde inte det skulle berör mig så mycket men jag hade fel.
Fast jag kan inte göra mycket åt det. Det är bara att gratulera och gå därifrån med huvudet högt.

Idag började dagen inte så bra. Vaknade på helt fel sida och är på riktigt dåligt humör. Vilket jag antagligen kommer vara hela dagen tyvärr. Tog en sväng med Tira. Väskan var på och hon var jätte duktig. Gick i 20 minuter för att sen byta så Heike fick gå samma runda med väskan. Heike har ju ingen egen väska än så han får låna Tiras. Vi ska eventuellt åka till Sharpman och köpa en till honom lite senare idag. Heike är också duktig med väskan, fast han är riktigt trotsig. Så nu blir det hårdträning med båda två. Tom ska till Örebro imorgon (som han sagt de senaste helgerna så vi får väl se) och då vill jag verkligen att Heike har en egen väska så jag kan gå med båda samtidigt. Orkar inte gå först en timma med Tira och sen en med Heike. Tom ska bara få tummen ur och åka dit innan det stänger klockan 18.

På söndag blir det Skägget, sorry alla jag har sagt lördag till. Jag kan som sagt inte styra vad Tom ska göra på helgerna. Visst, jag kan åka dit själv och städa men är inte så sugen på att ta både Tira och Heike först på bussen, sen på tåget och sen en buss som alltid är överfull. Så då blir det bil på söndag.

Ska se om min lilla Tom är sugen på att köpa kebab till mig ikväll. Har kört en relativt hård diet denna veckan så jag tycker att jag är värd det. Eller det kanske är dumt att störa allt med en kebeb? Äh, man lever bara en gång så skit sak samma.


Sist men inte minst vill jag Gratulera Johanna till körkortet som hon fick imorse!
Ring när du ska ut och köra så jag kan hålla min inomhus ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0