Sjuk... igen.. eller fortfarande.

Åh jag blir så trött. Ställde mig framför spegeln och gapade riktigt stort innan. Har varit svullen i halsen i några dagar nu och det jag trodde var sant: Halsfluss. Mandlarna var fulla av vita, äckliga prickar. Usch, jag mår illa bara av att tänka på det. Så nu funderar jag allvarligt på att operera bort mandlarna.

Örat bara rinner och rinner så idag vart jag så trött på det att jag ringde till vårcentralen. Men inte fan fick jag någon tid dit, jag är tvungen att ringa dit imorgon igen vid 8 för att få en ny tid. Kul kul.
Kanske man har lunginflammation med. Har riktigt svårt att andas men jämna mellanrum.

Tycker att när jag ändå har så många sjukdommar kan dom väl dra till med lite HIV eller cancer också, då skulle ju allt vara fulländat.

Har varit sjukskriven från jobbet sedan i söndags. Roligt. Har jobbar en vecka och är redan sjuk. Ingen hit kan jag lova. Hoppas jag får sjuklön ändå.

Nu kom Mange och hundarna hem efter en promenad. Tur att jag har honom, inte bara för att han går ut med hundarna utan för att han finns överhuvudtaget :D

Dags för mig att vila..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0