Anna Bergendahl!

Sitter på jobbet och ryser.. Mulla var här med min laddare innan och då passade hon på att skicka över Idol 08 kandidaten Anna Bergendahls audition bidrag!

Hur FAN kan en så stor röst få plats i en så liten människa?
Hade jag haft en sån röst hade jag sjungit hela tiden! (det gör jag ju nästan idag med, men med en bättre röst hade jag gjort det överallt)
Ju mer jag lyssnar blir jag mer och mer tagen. Tårarna är inte långt borta nu.
Enda ordet jag kan beskriva det med är UNDERBART!

2 minuter kvar på lunchrasten. Tänkte gå och tömma blåsan snart.. Innan vi börjar kanske...

Kommentarer
Postat av: Lina

Du kan sjunga.. Du skulle komma långt med din röst.. Lyssnar på din röst nästan varje dag.. Å då tänker jag bara.. Tänk om anna skulle bli artist.. Hon skulle passa jätte bra som det.. Jag lovar dig.. Testa nån gång å gå typ till idol lr nått.. Du har en underbar sångröst..

2008-10-02 @ 19:07:13
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0