Suomi

Nu har Janika ÄNTLIGEN kommit! Skulle möta henne på rese men Elin lurade in oss på pressbyrån så när vi var på väg ut mötte vi henne men ingen av oss reagerade. Haha.
Vi gick upp till Ming för att äta lite och jag säger bara MUMS! Thai buffé är så underbart. När vi var mätta och belåtna åkte vi till Federal och Janika gjorde en vertikal labret och fixade till sitt 3e hål i tungan.  Lex hjälpte oss, eller ja Janika i alla fall. Jag ställde upp som moraliskt stöd och höll i handen. Mer stöd var jag inte. Jag vågade inte ens kolla på när han gjorde hålet. Jag är nog en liten fjolla....

Nu sitter vi hos Lina och kollar på TV. Ska upp till mig sen och kolla på film eller nått..



Att inte få uttrycka sina känslor och vad man varit med om tycker jag är ett brott mot mänskligheten.
Att inte få bearbeta saker gör att man sakta men säkert sjunker och försvinner. När botten är nådd finns det tyvärr inte mycket mer kvar. Jag finns här för dig

Kommentarer
Postat av: sundarii

Då skulle du ha varit med när Zam hängde suspension på Federal ;) Det var RUGGIGT kan jag säga! Brr..

2008-10-21 @ 22:23:59
Postat av: Mulla

Kanske den enklaste sidan att samla poäng på och få hem gratis presentkort från

H&M eller Gina Tricot.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=87767

2008-10-22 @ 20:38:52
URL: http://camullas.blogg.se/
Postat av: Jen

Kommer du?

2008-10-23 @ 09:28:20
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0