Mys!

Har idag varit riktigt duktig.
Har varit inne i stan och lämnat in löne pappret på Nordea, har varit på Centrum och skickat iväg de två sista spelen.
Har varit hemma hos Elin och spelat Guitar Hero och Maritha har sytt upp mina byxor. Så nu sitter de snyggt på lördag.

Elin följde med mig hem och hjälpte mig att städa mitt sovrum som såg ut som ett bombnedslag.
Jag har ju letat efter mitt körkort i 2 dagar utan resultat och till min stora lycka, och förvåning, hittade Elin det efter bara 5 minuter. I mina byxfickor. Jag som trodde att jag hade kollat igenom alla byxor.
Så nu är det städat och lakanen är bytta. Ska bara dammsuga och moppa golven imorgon så är det tiptop.

Sitter nu och kollar på Romper Stomper med Lina, Klint, Figge och Jocke.
Eller ja, DOM kollar och jag hittar på annat. Har ju redan sett den ett antal gånger då det var någon-jag-kände-mycket-väl's favorit film. Imorgon blir det laga mat och guitar hero mys. Får se om Annie och Figo kanske har lust att titta in en stund imorgon med. Har inte träffat dom på länge.

Näe, om man kanske ska pula färdigt på mammas julklapp?

På Tisdag kommer min älskade Jannika! 
                              
                                                             

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var helt enkelt inte lättare än att den låg där du inte hade letat :P

Vi hörs i möra.. =) Puss<3

2008-10-15 @ 23:25:27
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0