Fredag!

Fredag idag, för den som inte hade hajat det än :P
Idag har jag och Janika varit nästan nyttiga. Vi gick till Ikano, tog en sväng in till Sannes och hälsade på Jocke som bjöd på CaffeLatte och en läsk, jag som inte är så mycket kaffe drickare tyckte ändå att det var gott (med en jävla massa socker, tack mulla)
Sen gick vi till Willy's och köpte PowerKing och sockerdricka, fruktsodan var slut :(, och hårfärg.
Sen vidare till Systemet där vi hjälpte en gammal tant att hitta Romen, söt hon var! Hon började prata om att hon var gammal och glömsk men skyllde på en dålig höft. Förklarade då för tanten att det är inte bara gamla som glömmer.
Hon skrattade lite och haltade vidare med sin nyinköpta käpp.

När vi kom hem blev det till att städa lite, så nu ser det ut som en lägenhet igen, och färga håret. Jag mitt nöt kollade inte på förpackningen utan tog första bästa.... Svart/blå... Så nu går jag runt och ser ut som en smurf i huvudet...
Janika tog blond och fick orange.... Illa.. Men men, det blir inte bättre än vad man gör det heter det ju... Fast det kanske är i andra sammanhang?

Ikväll blir det till att dricka lite. Folk vill nog ut på krogen vilket jag inte är så sugen på eftersom jag inte har pengar till det, så skägget blir stället att vara på ikväll.

Imorgon kommer Mulla och hämtar Tira en liten sväng. Hon ska få träffa sin nya pojkvän, en blinddate.
Balder, en staffoshire bullterrier. Undrar om dom skulle få söta valpar?

Näe, make up, borsta håret och öppna en cider :D

Kommentarer
Postat av: sundarii

Nää, vad säger du Anna! Så jag ser oxå ut som en smurf?! :P Jag kör alltid med blåsvart - det är ju snyggast! Men du kanske vill vara blattesvart då.. Tvi på dig.. HAHA (Jaa, jag borde nog natta mig själv nu) KRAM på dig, min goa granne nörd

2008-10-24 @ 23:29:12
Postat av: Elin

Om ja får säga det själv så lyckas du alltid köpa rätt hårfärg (INTE) haha:P Puss på dig hjärtat!<3

2008-10-25 @ 11:04:14
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0