Desperate future

Har tillbringat den senaste timman med Johanna, Mulla och alla invånare på Wisteria Lane och jag håller på att bli knäpp, eller så börjar jag bli gammal.
Var dom tvungna att hoppa 5 år fram i tiden? Hade dom inga som helst intriger på 5 år och nu så händer en hel del?
Satt och disskuterade lite om vad som hade hänt i tidigare säsonger men kom på mig själv med att knappt komma ihåg vad som har hänt.
Desperate har blivit en så stor del av mitt liv att jag kommer bli förkrossad den dagen det tar slut. Sorgligt men sant.
Jag kommer ihåg när lillebror Tisse hade sett slut på alla avsnitt av One Three Hill och han var sååååå deppig.
Han hade suttit och kollat på det i flera dagar och sen var det bara slut. Han kunde allt om alla karaktärer i serien och har fått någon sort relation med dom. Han såg dom som sin familj och sina vänner. Jag tyckte så synd om honom då.
Tänk om jag blir sån! :S

Imorgon kommer kanske syster yster. Hon skulle ha hört av sig i eftermiddags men jag har inte hört ett pip.
Får väl slänga iväg ett sms eller nått och se om jag får napp!

Ska ut med hundarna och sen hoppa ner i säng. Eller näe, jag ska glida ner i sängen. Vill ju inte riskera att studsa ut.



Suomi ja Ruotsi


Kommentarer
Postat av: Mulla

Haha. Jag kommer oxå ihåg när Tisse var helt jättedeppig över on three hill. Haha.. stackarn.

2008-10-29 @ 19:10:16
URL: http://camullas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0