Ambulans

Igår hade Anna bestämt att hon skulle städa lite innan Mulla kom hem. Satte igång diskmaskinen, började plocka lite och kom på att kattlådan minnsan ska städas. Gick in i badrummet och tömde den gamla kattsanden. Sköljde ur lådorna och skulle hälla upp ny kattsand. Lyfter säcken och börjar hälla, efter någon sekund knakar det i hela ryggen och benen bär mig inte. Jag faller ihop på golvet. Min enda tanke var att ringa till någon så den kan hälla upp kattsand.
Jag ålar mig in till vardagsrummet för att få tag på en telefon. Jag ringer till Lina och ber henne komma och hjälpa mig med kattsanden. Hon, Klint och Jocke kommer upp och ser mig ligga på golvet i vardagsrummet. Lina ringer till ambulansen som kom och hämtade mig, innan ambulansen hann fram vart Elin och Tessan uppe och hjälpte till med hundarna. Shit vad mycket smärtstillande jag fick. Haha, jag vart nästan bäng.

Så nu är jag sjukskriven i 2 veckor med en ischias nerv i kläm. Roligt värre. Kan inte gå långa sträckor och kan inte sitta för länge heller. Kan absolut inte bära någonting så jag är mer eller mindre handikappad.

Näe. Ska ner och dirigera Lina i tvättsugan nu.

Kolla också Mullas blogg.. http://camullas.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Camilla

Stackars Anna panna.. Så fanns inte jag hemma för att ta hand om dej.. :(

2008-10-06 @ 19:11:52
URL: http://camullas.blogg.se/
Postat av: sundarii

Åh, gumman då... :( Ischias är fan inget skoj - jag led av det när jag var gravid med Sita.. I muffen!!! Hur normalt är det på ett skala?! Krya på dig gumman och sköt om dig ordentligt. Tur att Lina-Fina var i närheten..

2008-10-06 @ 22:26:20
Postat av: Lina

vilken tur att jag var hemma å kunde komma till dig så fort..

Och nästa gång tänk inte på kattsanden utan tänk på dig själv..

2008-10-06 @ 22:40:00
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: gee dig!!!

Lenita kan inte taa hand om sina hundar.. dom är ju helt galna anfaller allt ska det vara sååå??? eller är rasen helt skadad```

2008-10-09 @ 00:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0