Trött...

Klockan är 08.05, vid skrivandets början, och Anna är vaken. Har städat lite i köket och plockan undan i vardagsrummet. Nu undrar ni säkert varför jag är vaken vid den här tiden på dygnet. Jo, dörren byts ut! Det ser riktigt illa ut nu. Ingen dörrkarm, ingen dörr.. Bara ett stort hål.. Men resultatet kommer bli bra. Vilket jag även ska ta kort på.
Katterna är instängda i köket, alla utom Turbo som tvunget skulle springa in under badkaret så han får vara i badrummet. Evo och Tira är i mitt sovrum. De står och småmorrar och skäller lite men slutar snart. Det är ju ganska dumt att ha dom springandes i lägenheten när det inte finns någon dörr som stoppar dom från att springa ut.

Jag kan lova att jag kommer gå och lägga mig sen när dom är klara i alla fall. Sen ska jag köpa nya gardiner till köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0