Sketa pe....

Ja, idag är det snö ute. Har varit riktigt mysigt att vara ute med hundarna.
Fast man får passa sig för den förbannade isen som ligger gömd under snön.

Skulle gå en liten sväng till Mullas mamma och medans vi vandrade så försvann fötterna under mig. Det var ingen vanlig "halka-på-isen" halkning utan allt gick i slow motion. Jag ramlade inte och slog i röven heller utan gled liksom undan och och hamnade på sida. Fick riktigt jävla ont i höften. Mulla bara stod och garvade åt mig. Det hade jag med gjort om det var hon som ramlade.

Sen gick vi hem och åt romantical breakfast och spelade guitar hero. Sen kom Elin bort en sväng och vi gick till hundgården, igen. Hundarna sprang som galningar medans jag, Mulla och Elin stod och pratade. Som vanligt när man är med Elin garvar man. Det är alltid något litet ord som blir fel. Vi pratade om Evo och Elin skulle säga: "Jag höll på att sketa på mig" men det blev  "jag höll på att sketa pe mig". Elin blir så jävla söt när hon kommer på att hon har sagt fel. Ansiktet stelnar på henne och sen börjar hon garva, vilket vi gjorde också. Inte så lite heller. Alla tre vek sig av garv och det tog tid innan hon kunde fortsätta meningen.

Hoppas snön är kvar imorgon och i övermorgon och hela helgen. Kommer ju bli lite roligare att gå ut med hundarna då.

Nu blir det "Mannen som talar med hundar" och senare ska vi kolla på Boston Tea Party där Filip och Fredrik ska vara fulla. Måndag.... Finns inte mycket annat att göra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säger då dä... Jag börjar fan undra om jag är svensk eller nåt annat alltså:P

Jag lovar, det går inte en enda dag innan ja pratar fel. Ska fråga min svenska lärare om ja får ta lite extra lektioner:P <3

2008-11-25 @ 14:14:46
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0