She's a man.... del 2

När jag ska festa eller gå ut på krogen tar jag på lite smink. Mascara, eyeliner och kajal... Ytterst sällan att jag har ögonskugga. Jag har inga speciella "fest/krog kläder" utan tar det som finns. De som känner mig har sett mig i alla mina klädesplagg, min garderob är inte så exklusiv. Jag har på mig jeans, en topp och en tjockare tröja. That's it. Jag sminkar mig aldrig för att behaga någon annan, jag gör det för att jag kanske nån gång ibland vill känna mig het.

Jag är ingen väskmänniska, jag hatar bögslungor som bara hänger där under armen och jag vet aldrig riktigt vad jag ska ha i den. Jag har ju fickor på mina byxor.

Dagens klädsel är mina rutiga shorts, leggings (så jag inte ska frysa ihjäl) och ett gult linne. Usch, fy och blä hade stilpolisen sagt men jag trivs. Är det inte det som allt handlar om, att trivas med sig själv?

Nä, det enda som skiljer mig från en kille är att jag inte har någon snopp. Och om ärligheten ska fram så finns det killar som är bra mycket mer utseendefixerade än mig.

Nu ska jag äta knäckebröd och spela guitar hero. Expert nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0