She's a man... del 1

Jag har tänkt och funderat, lite av det som jag gör mest på dagarna, och kommit fram till att jag antagligen inte skulle födas till tjej... Jag skulle nog fan blivit kille.

På morgonen när jag går upp går jag direkt ut med hundarna. Jag ställer mig inte framför spegeln och kollar hur jag ser ut, jag borstar inte ens håret utan låter det sitta i den toffs jag har sovit med under natten. Jag drar på mig mina mysbyxor och en tjocktröja, oftast utan bh, och går ut. När jag kommer hem går jag till balkongen och sätter mig och röker. Utan att ägna spegeln en sekund. Jag går runt och plockar lite för att sen ställa mig i duschen. Jag duschar inte överdrivet länge och när jag är klar torkar jag mig, tar på deo och lite parfym, tar nya underkläder och klär på mig någonting som finns tillgängligt. Oftast mysbyxor, för det är så förbannat skönt. Jag borstar håret, fixar till min "lugg" och sprayar lite sen är jag klar för dagens äventyr.
Mer än så blir det inte. Jag vet folk som inte kan gå utanför dörren utan att stå framför spegeln i en halvtimma först. Platta håret, sminka sig och kolla så att allt är rätt. De skulle aldrig drömma om att gå ut utan bh.. Någon kan ju se en...

(blogg.se samarbetar inte med mig idag, så jag fick dela upp skiten i 2 delar.)

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHA!! jaa du i så fall är mindre tjej än dig.. du sprayar ju håret de gör inte jag.. ;) haha.. Nae jag skulle nog också ha varit en kille.. det du skriver stämmer ganska bra in på mig också...

2008-11-23 @ 02:49:22
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0