Roadtrip!

Äntligen har våran roadtrip blivit av, utan någon katastrof! För dom som följt med utvecklingen gick det ju inte så bra när vi skulle till Stockholm och vi krockade med en polack i Ålberga. Funderade lite på vad vi skulle göra och en sväng till Jönköping var tanken men det var alldeles för långt bort. Men en sväng blev det.. McFlurry på McDonalds i Mjölby. Kalarn bra. Varken jag eller Veronica hade varit där innan så vi passade på att ta en sväng i stan också.
När vi kom ner upptäckte vi att det var ju massa snö på backen! Eller ja, mer än vad vi har här.
Så vi stannade på en parkering och kastade varsin snöboll. Årets första, men absolut inte sista! Släppte ut Tira också och hon blev, till min stora lycka, hel tokig av snön! Hade hon varit lös hade hon sprungit runt jävlar! Fast det var lite svårt att hitta ut.. Först blev det en sväng in på räddningstjänsten, där vi egentligen inte fick köra, sen körde vi förbi Lidl 3 gånger innan vi kom ut. Haha. Vi är inte de skarpaste knivarna i lådan men vi hade kul som fan.
Pratade mycket om grejer vi gjort förut och sånt. Trevligt, trevligt.

Nu ska jag försöka värma upp min lägenhet lite så man kan sitta här utan att ha massa täcken och filtar på sig.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha vi ä ju bara bäst=) Klarade detta utan en ända krock=D Å en kart fick vi på köpet med;p De här m¨ste vi göra om snarast..Hellst utan krock...Puss!

2008-11-21 @ 21:09:59
URL: http://goldielockkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0