Regn... Snö!?

Imorse när jag slog upp mina små blå och tittade ut genom fönstret såg jag regn... Usch tänkte jag men Evo måste ut i vilket fall som helst så jag gick upp. Vid en närmare titt ut så upptänkte jag att det var ju inte alls regn, set var ju snö. SNÖ! Jag blev överlycklig. Drog på mig kläder och tog ut Evo på en promenad direkt. Vi var ute och gick en timma och det var riktigt skönt. Städade undan lite när jag kom hem så nu är det fint i lägenheten igen.

Gjorde lite mat och nu sitter jag här och kollar på Marie Antoinette, vilken jag skulle kollat på i lördags men det blev ju inget med det. Har inte mycket annat för mig idag så det gäller att passa på.

Snart är det helg igen.. Men vad gör det för skillnad? Jag gör ju samma saker dag ut och dag in i alla fall. Nu vill jag ut på äventyr! Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0