Promenader..

Åh! Jag hade gärna legat kvar i sängen någon timma till men icke sa nicke.
Tessan smsade 20 i 11 och frågade när jag kunde ta Evo. Vi hade sagt mellan 11 och halv 12, så vi sa kvar över 11. Somnade om, gick upp 10 över och gick direkt till garaget där min lilla buse stod (inte själv, Tessan var givetvis med)
Stod och pratade en stund, tror det fanns någon form av strategi från Tessans sida då hon och Rille flyttar idag. Vi stod där ganska länge och pratade medans Rille var hemma och plockade ner sängen och lite grejer. Haha.. Så ska dom tas! Har nästan bestämt att Evo ska vara hos dom varannan vecka när dom har kommit i ordning i lägenheten. Skönt. Både för mig och för Evo. Evo behöver umgås med sin husse mer än vad han gör nu.

Idag är det ganska bra väder ute, så jag funderar på att dra med mig Lina på en runda. Hon ska visa mig en väg som jag aldrig har gått innan. Blir kul. Så får hundarna springa av sig också. Tira sprang ju av sig igår, kanske Evo också gjorde men det ska bli kul att dom får springa tillsammans. Det har dom inte gjort på en vecka. Jo, jag har varit ute med dom men Tira var i Vikingstad mellan måndag och torsdag och Evo var hos Rille från Torsdag till söndag. Eh, nog om det. Mina hundar och jag gör som jag vill så länge dom mår bra.

Har precis ätit fiskpinnar... Det var inte det godaste jag ätit men men.. Äta bör man, annars dör man... Men likt förbannat dör man ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0