Profilbilden

är nu bytt.
Kom på att jag inte ville ha kvar en gammal svartvit bild från när jag var 18 år.
Jag ville ha en som visar den jag är nu.
Jag måste verkligen skaffa mig en digital kamera så jag kan ta lite mer kort.

Var ute med hundarna precis. Fy vad kallt. Evo gjorde en konstig sak när han skulle bajsa. Han vände upp röven mot en lyktstolpe och lyfte på ena benet. Undrar om han fick en brainfreeze och glömde bort vad han skulle göra när han "satte" sig i "skitställning".

Nu går Annas ögon i kors så det blir till att sova nu. Ska ju spela Guitar Hero med arbetslösa Mulla hela dagen lång.
Okej, ska till arbetsförmedlingen en snabbis också.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Söderlund avslöjar: Tjejer, behåll underkläderna på!

I Söderlunds blogg så kan du nu läsa om en undersökning som har varit igång under förra veckan där bloggen avslöjar att 496 av 550 tillfrågade killar i 18-20-årsåldern vill att tjejer ska behålla underkläderna på minst under förspelet. Mycket just nu på grund av att det helt enkelt är sexigt och många är även positiva till att dem gärna får vara på under hela sexakten om det är så att det inte stör någon.



Nu vill Söderlund veta hur just du som tjej tycker och tänker om detta. Ta chansen även du att lämna just dina tycken och tankar i en av de absolut störst växande bloggarna just nu.



Stort tack på förhand.

Att även just du gillar bloggen, gör skillnad.



Mvh

2008-11-03 @ 02:13:43
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Goggo

hahahahahahahahhaha fan vad sjuk du är anna

2008-11-03 @ 22:58:45
Postat av: Malin

Hoppas det är bra med dig Anna! :)

Då kan ju Moltazz o Eva bilda klubb, för M skiter alltid så! :P

2008-11-05 @ 18:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0