Personligt rekord

Idag har jag slått personligt rekord... I alla ligga i badkaret. Hela 32 minuter låg jag där.. Och det var riktigt skönt för en gångs skull. Förra rekordet låg på 20 minuter.. Haha.. Roligt att skriva ett inlägg om att man har badat i 32 minuter.

Idag mår jag lite bättre. Halsen är nästan inte alls svullen, vilket är riktigt skönt. Kan svälja ordentligt nu och kommer antagligen vara helt frisk till helgen. Är sugen på vin...

Ska upp till centrum snart. Ska köpa lite soppa och annan (billig) mat och kattsand. Åt ingenting igår, förutom frukost, så idag måste jag äta någonting. Har inte ätit frukost idag heller. Nä, nog om mina matvanor.

Ska klä på mig lite kläder nu så jag kan gå upp till centrum. Blir nog ett inlägg till lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0