Pannkakor

Efter en timmes promenix med hundarna kom vi på att vi måste ju äta någonting idag. Det får bli pannkakor.
Lätt att göra och förbannat gott.
Var tvungna att gå förbi centrum för att köpa mjölk och ägg, tänkte att det göra vi skulle göra det på hemvägen efter promenaden. Började gå mot rusthållaregården vid 8 tiden. Var först en sväng förbi Elin sen vandrade vi. Det tog lite tid då hundarna skulle lukta på precis ALLT.

När vi var utanför centrum och jag tänkte skicka upp Malin att handla kom vi på att klockan var efter 9 och Willy's hade stängt. Hur fan gör vi nu? Näris! Dom måste ju ha mjölk och ägg på Näris, så vi gick in och kollade och fy vad jag hade rätt :D (kan vara Lina som kom på det också men vi säger att det var jag.)

Så nu väntar jag på att pannkakorna ska bli färdiga så jag får lite mat.

Imorgon är det fredag, undrar vad som händer då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0