Överdramatiserad och kryckor

Här sitter jag. Något berusad av vin, i en BH där bygeln går upp över brösten så fort man rör på sig (Tira bet sönder min favorit BH innan idag) och något irriterad över killar beteende när de har druckit.

Har varit iväg sväng hemma hos några kompisar. Ville inte gå dit först då det alltid är samma folk och samma samtalsämnen där, men gick dit ändå. Det tog lite tid att ta mig dig, jag halkade i hallen innan idag och gjorde illa höften så nu hoppar jag på kryckor tills det blir bättre, väl framme fick jag en stol hämtad åt mig och efter 15 minuter var allt i full gång. Jag har en kompis, vet inte om jag ska kalla honom kompis efter allt han gjort, som inte riktigt vet hur han ska uppföra sig bland människor. Han dricker alltid lite för mycket, lite för snabbt och säger man något fel så tänder han till på två röda. Han har en tendens att överdramatisera allt och ska alltid "skojbråka" med alla han ser, speciellt killar som han ser upp till. Han funkar precis som en hund. Han försöker alltid ta sig högst upp i rang genom att gå på den som ligger precis över honom, eller någon som ligger under för att han ska få må bra.
Efter en lavett på en kille, som förövrigt ägde lägenheten vi var i, gick allting överstyr. Knivar blandades in och  jag kände att det var dags för mig att gå. Då har jag trevligare hemma med mina hundar.
Han kom ut från köket och mummlade någonting oförståeligt och gick. Antagligen hoppades han på att någon skulle följa efter honom men ingen orkade liksom bry sig... Han gör alltid samma sak...
Åh, nämnde jag att han är 20 på pappret men beteer sig som 10?

Imorgon är det lördag. Lägenheten är färdig pyntad, med undantag för mitt rum som ska fixas imorgon, så jag har inte en aning om vad jag ska göra. Blir nog till att kolla på film med Evo och Tira.

Har äntiligen hittat den perfekta grejen till dom. Var på "Fyra tassar" innan för att köpa en "Här vaktar Vi"- skylt men hittade riktigt billiga selar med reflekser på som jag köpte. Tänkte att det kan ju inte vara så farligt att prova, de var ju billiga. Sagt och gjort och jag ÄLSKAR dom. Ingen av hundarna drar och det är mycket enklare att få deras uppmärksamhet än vad det var med halv- och helstryp. Så dom blir det till att använda hädanefter.

Om man kanske skulle krypa ner i sängen och drömma sig bort till en värld där allt är som jag vill?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi får fan ta å dricka snart! Va allt förlänge sedan=( Du får komma opp såbjuder ja på käk å vin=D Puss

2008-11-29 @ 18:34:14
Postat av: sundarii

Åh, sådana killar är så jävla jobbiga! Jävla dramakings lixom. Om folk nu vet hurdan han är så varför fortsätter de att bjuda in honom? Tur att du klarade dig undan.

2008-11-30 @ 23:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0