Önskningar

Jag har en önskning. Näe, inte bara en, jag har en jävla massa önskningar men bara en jag ska ta upp nu.

Jag vill att min blogg ska bli en av de större. En blogg som gör skillnad. En blogg som skildrar en vanlig människas liv, en blogg UTAN mode, UTAN flaschiga bilder från "Finest" och "Stureplan", UTAN inlägg om att "Idag har jag varit med i en JÄTTESTOR modetidning där allting handlade om mig och jag fick bära designer kläder som var gjorda helt efter mina mått". En vanlig jävla blogg om hur livet faktiskt är för majoriteten av Sveriges befolkning.

Vi vaknar inte upp med ett snyggt färdig sminkat ansikte. Vi får snåla för att få pengarna att räcka hela månaden.
Vi har våra dåliga dagar. Vi är lite små feta men bryr oss inte så mycket om det. Vi har inga årskort på S.A.T.S.
Vi får inte heller gratisdrinkar på krogen (inte jag i alla fall) eller inbjudningar till galafester.
Men vi är förbannat glada ändå!

Jag vill visa världen att vi vanliga människor kan faktiskt vi också. Så det så.

Sen önskar jag mig en rosa häst med lila strumpor i julklapp också!

Kommentarer
Postat av: Jen

Rosa häst me strumpor.... hahahahahahaha... sötboll ;) CALL ME!

2008-11-07 @ 09:30:40
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: sundarii

Om du bloggar på aftonbladet / expressen så borde ju du få mkt mer läsare :)

2008-11-07 @ 09:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0