Nej! Inte igen!

Vaknade för en timma sedan, eller rättare sagt jag gick upp för en timma sedan. Hade legat vaken någon timma.
När jag vaknade kunde jag knappt svälja och huvudet bultade som en full tomte på julafton som vill träffa alla söt barn.
(han skiter ganska mycket i om dom är snälla, bara dom är söta)
Så nu sitter man här. Syster är uppe och hälsar på och jag bara snorar, hostar och knaprar panodil.
Förhoppningsvis är det ingen långdragen förkylning utan går över imorgon.Yeah right, som att JAG skulle ha sån tur.

Idag blir det till att städa, trots sjukdom. Har bara varit hemma några timmar men här ser ändå ut som fan.
Det ligger stora hårbollar på golvet och är jätte grusigt. Funderar på om jag ska ta och städa mitt rum också. Kanske byta lakan... Det är nog dags för det.

Kommentarer
Postat av: sundarii

Det är SJ:s fel att du är sjuk :P



Det där med gruset på golven - jag erkänner att det är från Belindas skor, hon glömde ta av sig skorna.. Sorry..

2008-11-12 @ 20:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0