Modeblogg

Vad är det med dessa modebloggar? Att varje dag lägga ut en bild på vad man har på sig och var man har köpt det?
Haha, lek med tanken att jag också skulle börja göra det. Det hade blivit förbannat tråkig läsning. T.e.x

Måndag 3 November

(Här ska det då vara en bild, ni får använda fantasin)
Dödskalle Linne, GeKås
Tröja: Everlast Hoodie, GeKås
Team Sportia Mysbyxor, Team Sportia

Tisdag 4 november
Lila linn, GeKås
Svart Hoodie, Stadium
Team Sportia Mysbyxor, Team Sportia

Ja.. You got the picture?

Vem orkar sen ta kort på sig själv varje morgon? Bara för att publicera det för att kanske få någon mer läsare?
Vi ska inte tala om hur många timmar de tillbringar framför spegeln bara för att få maken att sitta perfekt.
Gud alltså. Dagens ungdom.. Haha.


Jag och hundarna sitter och kollar på South Park. Japp, hundarna kollar också.
Cartman sa någonting och båda hundarna lyssnade intensivare än vad de någonsin gjort på mig.
Knepet är nog att man ska prata som en seriefigur. Funkar säkert.

Näe. Nattrundan med vovvarna och se ska jag planera vad jag ska ha på mig imorgon, så allmänheten får beskåda min skönhet. :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör På! =)

2008-11-05 @ 09:28:36
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: sundarii

Modebloggar är så boooring !

2008-11-05 @ 10:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0