La di da...

Ingenting har hänt idag... Absolut ingenting. Är ännu kvar i mina rutiner på lördagar och nu har jag kommit så långt att jag sitter vid datorn och om någon timma kommer jag att gå och lägga mig. Så är det.

Sitter just nu och kollar på Kanal5's musikmaskinen. Blir förbannad för att de inte svarar så som jag tycker att dom ska svara för jag har ju rätt! Synd att de inte hör mig igenom TV rutan, då hade det blivit ett jävla liv kan jag lova.

Idag är jag lite somrig av mig. Har faktiskt mina shorts på mig, plattat håret, inget smink och en stor svart hoodie. Mys idag. Funderar på om jag kanske ska tända lite värmeljus idag igen. Gjorde det igår när jag frös som mest och fan vad varmt det blev!

Googlade runt lite innan och hittade en bild som verkligen tilltalade mig. En bild som jag lätt ska placera någonstans på kroppen. Vet bara inte var än.


         Me Love!

Nu blir det till att kolla på Lilla Landet Lagom. Har bara sett det någon enstaka gång och det jag har sett har inte imponerat så värst kraftigt på mig. Får väl ge det en chans till... eller inte. NU ska det fan bli Marie Antoinette! Så det så!


Kommentarer
Postat av: Lina

Den var riktigt fin.. men svårt att säga vart den ska sitta..

2008-11-17 @ 18:07:48
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0