Jobb!

Min kära lillasyster ringde precis. Hon frågade om jag ville jobba under juldagarna! Yey!!! Jag blev så glad att det spratt till i hela kroppen och jag blev helt varm! Så det blir falkenberg i jul ändå men inte för att fira jul utan för att jobba! Fan vad nice! Äntligen händer det någonting! Nu har jag fått in en fot i alla fall.. Nu är det bara resten av kroppen kvar!

Hoppas bara att jag får jobb här uppe också, så livet kan komma igång ordentligt igen!
Börjar skymta lite ljus bakom alla regntunga moln! Eller är det kanske snötunga?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad skoj ! Att tjäna extra är alltid kul :D Vad ska du jobba som? Kraaaam

2008-11-20 @ 19:58:58
Postat av: Anna

Jag ska vara på ett gruppboende för handikappade. Ska bli riktigt roligt att få göra någonting som gör skillnad för någon annan.

2008-11-20 @ 21:54:17
URL: http://cervix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0