Internetlös och Hällivin

Fuck. Då sitter man där igen utan något internet. Har snart inget hår kvar på huvudet så mycket som jag har slitit i det.
men det kommer förhoppningsvis tillbaka snart...

Syster var ju här, hade trevligt och satt uppe på nätterna och kollade på film. Hyrde 5 filmer för 100 kr så vi hade lite att göra. Fick till och med se lite snö och Annas smile vart stort, tur jag har öron annars hade det gått varvet runt.

Igår fyllde Lina 18. Satt i "Marketegshuset" och drack och sen bar det av till krogen. Var riktigt kul faktiskt. Drack inte så mycket så jag vet precis vad jag gjorde igår och kommer ihåg allting. *klappar mig på huvudet*
Vart inte så mycket dans som jag hade hoppats på för en annan fick ju sitta och vara öl- och väskvakt till vissa.... Inga namn nämnda Jävla Jocke!

Idag blir det mys med Mulla och Johänna Banänna. Pizza och Miami Ink. Finns ju INGEN sexigare än Ami James!


Kan jag inte bara få sluta känna? Sluta söka desperat, sluta infinna mig i saker som inte alls är bra för mig.
Jag vill verkligen inte känna som jag gör. För mycket känslor, tankar och likheter med saker från mitt förflutna. Ett förflutet som jag inte vill ha någonting med att göra.
Kan inte du bara sluta vara en del i mitt liv? Du får gärna finnas där men snälla, finns till på ett plan som inte är så som vi haft det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0