Hemma igen

Då var man hemma efter en långhelg i Falkenberg. Har ju uppdaterat er lite under tiden men det har varit dåligt med bilder tycker jag, så därför får det bli lite bilder idag.


              
Hälsade på Pappa.             Tira är pimpad           Ella studsar           Help the Pandas 

        
          YO!                       Brorsans orm.                            Ella!                             Undrar vem?


                           

                                                              Ibland får man vara lite ego!

Så mycket mer har inte hänt. Håller på att ordna en Playdate åt Tira och Evo till helgen, får se hur det går.
Mulla kommer inte hem förrän på söndag och så åker hon igen på måndag. Åh vad jag saknar sig din knasboll!





Allt har inte varit frid och fröjd i Falkenberg. Bestämde mig idag för att, efter 3½ års lång och trogen tjänst, slänga mina älskade UGG militär skor. Visst, de var inte så jävla snygga men ack så SKÖNA! Kommer sakna er mina Londoninköpta pjuks!

                                                                             
                                                                            R.I.P 2005 - 2008

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka söta bilder.. Å så många bra inlägg.. :D

Skönt att ha dig hemma nu igen.. Har ju saknat dig en massa.. Puss på dig..

2008-11-11 @ 23:07:33
URL: http://sixten90.blogg.se/
Postat av: sundarii

Knäppa Anna då :)

2008-11-11 @ 23:25:20
Postat av: Anonym

Starkt Gjort Anna! =)

2008-11-12 @ 06:48:51
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0