Fixad!

Nu fan kan jag skriva blogginlägg som aldrig förr! Har äntligen fått min dator fixad.. Känns mycket bättre nu när det är någon som vet vad han gör som har gjort det! Tack tack tack!

Idag har jag och Tira haft mysdag. Vid 6 tiden kom kom Tom och Heike, vi gick till hundgården och hundarna lekte lite. Jag hade förväntat mig att Tira skulle leka mycket med nu när inte Evo var med men det var inte så mycket spring utan mest gå runt och lukta. Sen blev det lite fart. Vi frös och gick hem. Kaffe och Te.

Tom hade lovat att hjälpa mig att fixa datorn, sagt och gjort. Det blev ju inte riktigt som han hade tänkt sig men jag är super nöjd ändå! Jag märker skillnad på datorn redan nu. Nu är det bara ett o som fattas.

Sitter nu och kollar på Lida och funderar på vad jag ska göra inatt... Funderar på om jag kanske ska göra lite mat..
Har ju bara ätit 2 knäckebröd på 2 dagar... Skäms på mig. Måste bättra mig lite med det..

Kommentarer
Postat av: Lina

Anna panna då.. du måste ju äta har ju dagt åt dig hela tiden.. hoppas du hade det trevligt i dag i hundgården.. ses i morgon..

2008-11-23 @ 02:46:13
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: sundarii

Göra i natt? Sova kanske :P Och fy skäms på dig att du inte äter. Men nu är ju MammaCamilla hemma igen så du behöver inte sakna henne längre ;)

2008-11-23 @ 22:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0