Eftertraktad?

Jaha... Mitt i mitt gardinbytande ringde mobilen.. "Va faen" tänkte jag... "Jaha.. Dolt nummet" men svarade ändå.
Jag kommer inte ihåg vad hon ringde från eller vad hon hette men företaget jobbade i alla fall med "face to face" försäljning. Helt plötsligt var en anställningsintervju inbokad på Tisdag halv 5. Jag har aldrig hört talas om företaget men de hade fått mitt CV från ams hemsida och tyckte att jag lät jätte intressant. Då jag är arbetslös måste jag ta vilket jobb som helst i princip. Så länge jag slipper sitta och ringa hem till folk. Enklare när man ser dom och inte inkräktar på deras privatliv. Visst, är väl inte så hett att springa runt på stan och "ragga" kunder men jag vet ju inte vad det handlar om så innan jag ropar hej så väntar jag tills efter intervjun på Tisdag.

Nu ska jag plocka undan för att sen bara njuta av fina lägenheten.

Just det, dörren är nu på plats och istället för en B dörr som vi hade innan är det nu någon slags metall i mitten av dörren. Inbrott- och brand säkert! Så den som försöker ta sig in utan nyckel kommer att bryta ett ben...

Kommentarer
Postat av: goggo

hoppas det går bra för dej på tisdag gumman... o din dörr tror ja inte blir insparkad igen:D hahaha

2008-11-28 @ 16:42:50
Postat av: Anonym

åååh va kul för dig =) Hoppas det går bra på intervjun. Å äntligen en ny dörr förstår att de är skönt hehe =)

2008-11-28 @ 17:46:02
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Lina

Faan va kul för dig gumman... Hoppas de går bra på tisadag.. Men vart är det någonstans då?? Här i stan hoppas jag..:D

2008-11-28 @ 18:06:56
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0