Duktig idag!

Idag vaknade jag förvånansvärt tidigt. Vid halv 10 öppnade jag mina små blå, gick och duschade, gick ut med hundarna och åt frukost. Fanns inte så mycket att välja på hemma så det blev müsli men färsk frukt och mjölk. Var inte jätte gott men det funkade och jag kände mig nyttig. När skålen var tog och magen mätt började jag städa. Damma av i alla hyllor och damsugade, städade undan i köket, sprang fram och tillbaka med sopor och sen bar det av till centrum där jag köpte lite ingredienser till det som står på dagens meny och bröd till morgonens frukost.

Igår köpte jag biljetter ner till Falkenberg. Åh vad jag längtar! Att åka till Falkenberg är som att åka på utlandssemester!

Skrev ett långt och fint inlägg innan men som tyvärr förvann då datorn inte ville som jag ville...

Kommentarer
Postat av: Carrn.....

Måste ses när du kommer ner!!! Ebba vill också träffa dig jätte mycke!!! Puss

2008-11-05 @ 19:40:34
URL: http://carrrrro87.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken är din favorit TV-serie?:)

2008-11-05 @ 19:41:48
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0