Bihåleinflammation och städning.

Har nog aldrig varit så tjock i huvudet som jag var när jag vaknade imorse. Usch, fy o blä.
Malin gick ut med hundarna och jag låg kvar i sängen och försökte sova, har inte sovit så mycket inatt.
Fick sms av Annie. Hon frågade om vi skulle ta en långrunda med hundarna senare, det hade varit riktigt roligt, har inte umåtts med Annie på jätte länge, men hon har inte hört av sig så det blir väl till att jag går själv om någon timma.

Vid 12 idag bestämde jag att vi skulle städa. Och jävlar i mina låda att vi har städat. Jag städade badrummet och mitt sovrum medans malin städade köket, sen hjälptes vi åt med vardagsrummet och hallen. Fy faen vad rent det vart nu.
Mitt rum är skinande rent, bara nya sängkläder som ska på nu. Skönt!

Ska sätta mig och vika tvätt som har varit i tvättpåsen i en vecka nu..

Ska kolla på "Marie Antoinette" när jag har varit ute med hundarna. Får se om Malin följer med. Evo ska minsann ha på sig sin klövje väska, så han är lite lugnare ikväll, eller om Tira ska få ha den. Hon behöver jobba lite hon också.

Imorgon blir det veterinären 9.20!

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHA du är ju "sjuk" anna:P:P nästa gång får du säga till ordentligt då ska jag inte hångla med dig..;)

2008-11-13 @ 16:50:26
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: sundarii

Vad ska ni göra hos veterinären?

2008-11-13 @ 18:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0