Arg

Idag är jag arg, eller jag blev det för en liten stund sedan.
Satt och kollade på mina skickade mail och såg ett mail som gick till Marcus när han skulle köpa Evo. Han lät då som en jätte bra kille och när vi träffade honom så var han undarbar mot honom, då hade jag inte en tanke på att han skulle lämna Evo ensam i en lägenhet på Gotland och dra därifrån. Hur fan kan man göra så mot ett djur?
Samtidigt blir jag arg på mig själv för att jag sålde honom till Marcus. JAG hade ju kunnat stoppa det.
Och att Marcus sen inte svarar när man ringer, skickar sms eller mailar tycker jag är illa med.
Har man gjort någonting så får man ju stå för det!

Har idag varit på AMS, vill ha ett riktigt jobb som jag trivs med.
När vi skulle gå till bilen sen så var hon borta! Bilen stod inte kvar. Vi åkte upp till 3e våningen, som vi visste att vi hade ställt bilen på. När vi inte hittade den gick vi till 4e våningen, utan resultat bar det av till 2a och 1a våningen men ingen bil. Så det var bara att gå tillbaka till 3e våningen och där stod hon. Jag tror att bilen ville retas lite med oss så hon åkte runt lite själv, typ som att hon ville leka kurragömma!

Nu ska jag äta min pizza från igår och vänta på bättre tider.

                                                                       

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rent idiotiskt faktiskt! Blir fan gråtfärdig av ilska! Älskar Dej Evo!<3

2008-11-03 @ 23:38:42
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0