Ambulans?

Nu sitter jag nyduschad i mammas säng och om en timma åker jag hem. Lite sorgligt men Malin följer ju med så jag har någon att gnabbas med på tåget. Ska byta tåg i Hässleholm idag, hoppas det går bättre än sist jag skulle byta.

Fick en "akutkörning" till vårdcentralen idag, eller ja Maria fick den. Jocke's bil startade inte så Maria fick hämta honom.
Undrar om han har funderat på att tanka bilen. Dom brukar funka bättre då, vet av egen erfarenhet.
Var sen på Gymnasiet för att tömma Marias skåp och passade på att hälsa på Lillebror också. Han blev konstigt nog inte så glad av att se oss som vi blev av att se honom.

Är framme i Linköping vid 6 tiden. Undrar om någon möter oss på stationen. Den som känner sig manad RING!
0735-804......... Haha.

Kommer inte dröja så länge innan jag befinner mig i Falkenberg nästa gång kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0