Again!?

Det var då helvete! Jag är sjuk igen. Igen?! Vad är det med mitt imunförsvar? Det räcker med att jag tänker på en förkylning så börjar näsan rinna.. Kanske är så att jag har HIV, får man inte dåligt imunförsvar då?

Jag har fått för mig att det är torsdag idag. Varför? Det är ju bara måndag.

Nu sitter jag och kollar på Unga mödrar. Älskar det programmet. Så roligt att sitta och titta på, fast just nu sitter jag inte. Jag ligger ner i soffan och kollar samtidigt som jag bloggar. Är man sjuk så är man. Huvudet pulserar och jag är svullen i halsen och har lite svårt att andas. Men förshoppningsvis går det över snart.


Tira och Evo fick en ny kompis i lördags. Jag var lite orolig att Evo och Tira kanske inte skulle vara så snälla mot den nya lilla vovven.. Men tji fick jag och ögonen höll på att ploppa ut när jag såg denna stora hund. Han var större än Evo. Det gick hur bra som helst och på lördag blir det återseende dock utan Evo då han ska vara med sin husse hela helgen. Men då kanske Kompisen får vara med och leka lite mer än vad han fick i lördags. Så får vi hoppas att det inte blåser så förbannat mycket...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, det finns tydligen folk till allt!! Det var några småungar som härjade i stan ett tag. Dom skar också kor i könsorganen. fattar inte hur man kan göra så!?



Lillemans sjukdom är lite svår att förklara men gå gärna tillbaka till det allra första inlägget i min blogg. Där står det beskrivet. Långt inlägg.... :o)

2008-11-17 @ 20:15:35
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: sundarii

Jag upptäckte IDAG att Unga Mödrar går igen på tv - jag älskar dem !!!

2008-11-18 @ 19:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0