1a Advent

Imorgon börjar julkalendern, och som de senaste 8 åren har jag sagt att jag SKA gå upp tidigt för att kolla på den eller i alla fall kolla på kvällen. Så också i år. Känner jag mig själv så kommer jag bara se 1-2 avsnitt.

Idag har jag varit ute på Ikano. Köpte doftljus som luktar kanel och äpple. Så om någon timma ska jag tända ljus och fortsätta på mina julklappar.

Figge har varit här en stund idag. Han visade upp sin digitalkamera. Riktigt nice var den. Synd bara att den kostade så förbannat mycket.

Jag har (nästan) precis kommit ut ur duschen och ska klä på mig kläder och sen laga mat. Kyckling och ris blir det idag.

Evo var så söt i natt. Han låg uppe vid mitt huvud hela natten, precis som att han kände på sig att det var något. Som att han ville trösta och det gjorde han verkligen.
Jag har fått mycket skit emot mig när det gäller hundarna och varit på väg att ge upp så många gånger men denna gången finns det ingenting som kan få mig att ge upp! Jag tänker kämpa för att det ska bli så bra som möjligt. Och tack vare den hjälpen jag får är det målet inte långt ifrån. Då ska alla jävlar som  någonsin tvivlat på mig få en stock i röven och ett hån skratt mitt i ansiktet så dom ska få må riktigt dåligt. Som jag allt för många gånger har gjort!

Kommentarer
Postat av: sundarii

Jag tycker att du har klarat dig skitbra med hundarna! Skit i vad folk säger. Om jag hade tagit åt mig allt vad folk har sagt skit om mig som flickvän/mamma så skulle jag fått nerv sammanbrott för länge sen.

2008-11-30 @ 23:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0