100 jävla frågor!

På begäran av Emma 

Detta var roligt att fylla i, men man behöver ha lite tid =) 100 frågor som ärligt ska besvaras.


1. Tre namn jag lyssnar till:
Anna, Pumpe och Cervix.
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Mina ögon och min humor.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Pratar först, tänker efter sen.
4. Detta är jag rädd för:
Mörker, spindlar och åska.
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Cigg, pussar av hundarna och kärlek.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Kullerbyttor, hjula och dricka öl.
7. Detta tycker jag om att göra:
Gå med hundarna, vara med vänner och sjunga.
8. Detta vill jag göra just nu:
Kolla på film med någon som betyder mycket.
9. Bästa känslan:
Kär!
10. Värsta känslan:
Övergivenhet.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner ska ha:
Dominant, kärleksfull och "skojfrisk"
12. Är jag kär just nu:
Inte mer än i kärleken själv.
13. Jag vill gifta mig:
Kanske, om jag hittar verkligen RÄTT.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Uppleva saker, få barn och hitta Han med stort H.
15. Min käraste ägodel:
Förutom hundarna är det datorn och mobilen.
16. Något jag vill ha i present:
En resa till Bergen och en rosa Digital Kamera.
17. Detta har jag på mig just nu:
Mysbyxor, ett linne och en STOR sönderklippt T-shirt.
18. Favoritkläder:
Hmmm, mina svarta jeans och någon svart tröja. Så länge det är svart :D
19. Favoritdjur:
Hund och Delfin.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Lars Winnerbäck musik, just nu i alla fall. Annars Rock! Yeah!
21. Favoritlåt just nu:
Metallica - Tuesdays gone
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
InSå, älskar! Matte, fy fuck alltså.
23. Stjärntecken:
Stenbock.
24. En bok jag gillar:
I skuggan av värmen av Lotta Thell
25. En film jag gillar:
Inte utan min dotter och Charlie and the chocolat factory.
26. Tv-program jag gillar:
Desperate Housewives
27. Favoritdoft:
Burberry's Burberry!
28. Detta äter jag gärna:
Linas Pasta/Tonfisksallad.
29. Dricker helst:
Äpplejuice eller Powerking.
30. Favoritgodis:
Lakrits.
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Los Angeles
32. Färg på mina ögon:
Blåa
33. Min längd:
1.69 cm över havet.
34. Jag tror på:
Kärleken
35. Jag spelar:
Dummare än vad jag egentligen är.
36. Person jag beundrar:
Mi Padre!
37. Så här bor jag:
3a i skägget med Mulla
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inte en enda!
39. Det här tänder mig:
Fina ögon och ett fint leende.
40. Det här gör mig avtänd:
Dålig andedräkt eller "pang på rödbetan"
41. Favoritfärg:
Svart.
42. Favoritcitat:
"Livet är till för dom som lever"
43. En hemlighet jag vet:
Berättar jag det är det ju ingen hemlighet längre.....
44. Bästa present jag fått:
Livet självt!
45. Senast köpta skiva:
Hmm. Kommer inte ihåg. Tror det var typ Lars Winnerbäck...
46. Det jag är mest nöjd över mitt utseende är:
Mina ögon
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Mina tänder.
48. Udda förmåga/egenskap:
Kan vända in en tänd cigg i munnen.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En katt.
50. Vad lyssnar du på just nu:
Tåget som åker förbi borta i Glyttinge.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag:
Städat hela jävla lägenheten
52. Var är dina föräldrar födda:
I Borås.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn:
Facebook fotouppladdning
54. Vilken är din favoritresturang:
Ming Palace!
55. När badade du i en pool senast:
2001 på Teneriffe
56. Har du varit med i någon skolpjäs:

Ja, när jag var liten.
57. Hur många barn vill du ha:
Fler än 4.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om:
Hip Hop
59.Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet:
Nepp, inte än.
60. Vad har du för TV-kanaler:
För många för att komma ihåg vilka.
61. Har du åkt moped någon gång:
Ja.
62. Har du busringt någon gång:
Ja.
63. Har du fått felparkeringsböter någon gång:
Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump:
Nej
65. Vilken plats är den längs bort som du har besökt:
Teneriffe
66. Har du en egen trädgård:
Nej.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier:
Super Ted
68. Kan du alla orden i nationalsången:
Ja
69. Badkar eller duschkabin:
Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden:
Dead Silence
71. Favortipizza:
Benjamins special på Apollo
72. Chips eller popcorn:
POPCORN!
73. Vilken färg på läppstift använder du:
Inget, är ingen läppstifts typ.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång:
Nej.
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling:
Nej.
76. Apelsin- eller äppeljuice:
Äpple
77. Vem är den senaste som du åt ute med:
The 3 M's. (Mulla, Mange och Micke)
78. Favoritchoklad:
Center
79. När röstade du senast:
Senaste valet
80. När åt du en hemodlad tomat sist:
Typ aldrig.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång:
Nej
82. Är du bra på matlagning:
Haha, näe verkligen inte.
83. Klarar du att tanka själv:
Klart jag gör. I'm no sissy!
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går påreklamtevekanalen:
Nej,
85. Pepsi eller coca cola:
Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb:
Nej.
87. Vad är det du senast handlade:
Kyckling, ris och wokgrönsaker.
88. Har du kräkts offentligt:
Nej.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
Den sanna kärleken är ju värt allt!
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja, självklart!
91. Har du ringt något betalnummer:
Japp, blocket och 020999099 :P
92: Kan man vara vän med sitt ex:
Klart man kan. Rille, du är bäst!
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
Pappa innan han gick bort.
94. Hade du mycket hår som liten bebis:
Skinnhead!
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:

Nått Tele2 skit.
96. Vad har du i din väska:
Ingenting. Använder bara väska när jag ska på krogen.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
Skriver dagbok
98. Vad har du att vara tacksam för:
Min familj och jag fortfarande lever.
99. Var hittade du den här listan:
Utmanad av Emma
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Haha. Ingen kommer göra det ändå :P


Kommentarer
Postat av: Maria S

Haha Anna panna! Du har faktiskt badat i vår pool hemma i den underbara Södergrenska trädgården massa gånger ;). Dessutom har du väl ätit tomater som vi har odlat, säger Emma iaf ;)! Hihi, vem vet, vi kanske bjuder på en resa till Bergen om du så gärna vill komma och hälsa på! Saknar dig stumpan!

2008-11-16 @ 14:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0