Vad har hänt sedan sist?

Jaha.. ingenting roligt... Eller.. ja, det beror ju på hur man ser det :P
Janika, min älskling, kom hit i tisdags. Jag och Figo var och mötte henne på resecentrum, 12.58 skulle tåget vara inne. Jag var pirrig i magen och kunde inte vara still när tåget kom inrullande på perrongen. Mina ögon blev stora som golfbollar när folket började gå av, och där kom hon (börjar låta lite som att jag skriver om min stora kärlek, men icke sa nicke)
Vi tog bussen till skägget och där placerade vi oss hos Lina, vilket vi har gjort nu de senaste dagarna :P
Satt och pratade och tog det allmänt lugnt.

Valborg "firades" med alkoholintag. Grillade hemma hos Lina för att sen gå hem till mig, det blev lite för kallt för att sitta ute. Så vi satt hemma hos mig och drack, kom inte i säng förrän vid 3. halv 4 någonting..
Och så slapp jag sova själv med ;)

Vaknade halv 10 dagen efter av att Mulla ringde... Men jag var, till min stora förvåning, inte bakfull trots att jag drack en hel del. Det blev pizza och "Cheaters" på tv400... Sen bar det av till Bengt för att flyttstäda. Det gick ganska fort och blev riktigt fint.

Idag blir det film. Jag, Janika, Lina, Klint och Figo ska slappa i min soffa och bara vara.. SKÖÖÖÖÖNT!
Imorgon åker Janika till Falkenberg, men hon kommer tillbaka efter någon dag. Hoppas hon träffar alla sina gamla vänner från Strandbaden!

Det är väl typ det som har hänt sedan sist... Eller ja... I stora drag i alla fall :P

Mitt hjärta hoppeliskuttar ett extra slag ibland.. Kan det vara på grund av dig?

Kommentarer
Postat av: sundarii

Så klart att ditt hjärta hoppeliskuttar extra pga miiiiiiiiiiiiiig ;)Höhö

2008-05-04 @ 22:19:28
URL: http://sundarii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0