Suomi <3 Ruotsi

Nu har hon åkt hem :(
Mitt lilla Voi Popcorn! Kom tillbaka! Jag har lovat nu att jag ska åka till Finland till sommaren, så det får väl bli så!

Vi var på Federal igår, Jag, Janika, Lina och Klint. Jag fick äntligen fixat till mitt hål i läppen och så fort jag har pengar så blir det snakebite! *Grr*
Janika fixade till sin piercing i bröstkorgen (ja, hon har en där). Det blev jättefint och Lex är sjukt proffsig i det han gör! All cred till han!

Satt och knåpade på en ny tatuering med Janika med.. Vi ska göra likadana.. Flames på underarmen med en ängel på ena sidan och en djävul på andra :D
Ganska stolt på den punkten faktiskt att jag kom på idén helt själv! :D

Sitter just nu ute i Vikingstad hemma hos Familjen Klint. Trevligt trevligt. Ska hem om någon timma för fröken Andréasson har skola imorgon!

Jag måste börja ta tag i mitt liv.
Tala sanning till mina närmaste och sluta gömma mig bakom hemligheter.
Hur tung sanningen än är så måste jag, för att jag själv ska må bra, förklara.

Kommentarer
Postat av: Guldlock

Va bra=) Då slipper ja åka till Finland sj i sommmar=D Min reskompis;p

2008-05-07 @ 22:17:33
URL: http://guldlockkk.blogg.se
Postat av: Camilla

Vad har du ljugit om och varför??!!

2008-05-08 @ 21:16:08
URL: http://camullas.blogg.se
Postat av: Anonym

Svara på frågorna på min blogg =) Puss

2008-05-15 @ 21:38:37
URL: http://jennicalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0