Söndag.

Ja, så har ännu en vecka gått... Och vad har man gjort av den? Inte ett skit.
Hade en vit helg denna helgen, riktigt skönt faktiskt.

När jag vaknade imorse slog det mig att jag hade tvättstugan idag.
Hade inte så mycket tvätt så jag var snäll och lät Jocke tvätta lite med.
Tog sen en promenad i Ryd skogen med Tira, Annie och Skipper, riktigt skönt var det fast det var förbannat varmt ute. Längtar så tills jag får tillbaka min Evo, då blir det promenad i Ryd skogen med båda hundarna! :D
Tira var riktigt duktig, gick lös och jämte mig även om det sprang eller gick förbi folk, stolt blev jag över henne.
Visst, hon fick sina ryck någon gång men kom tillbaka till min sida när jag ropade på henne.

Trodde att jag hade skola imorgon, så jag gick hem skapligt för att sova men slängde ett snabbt öga på kylskåpet där schemat hänger, vilket var tur att jag gjorde. Jag är ju i grupp 2 så jag har inte lektion förrän på Tisdag.
Chill, ska bara komma på vad jag ska fylla morgondagen med. Jaja, det ger sig alltid. Kanske blir till att samtala lite med min älskade make Elin! :D
Skönt att vara med henne... Lugnt och tryggt på något sätt..

Go' natt alla nära och kära, plus blogg läsare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack pussss!!

2008-05-27 @ 01:30:09
URL: http://jennicalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0