Livets under!

Ja, vad säger man?
Brorsan har varit uppe nu i helgen, blev lite mycket alkohol (för hans del)
Plaza i fredags och Stångån i lördags. Hade ju kunnat vara trevligare där, men men..
Har inte sovit hemma på några nätter nu, så jag tänkte att jag skulle passa på att vara hemma några timmar nu och så ska jag till och med sova hemma :D

Här händer saker i rasande fart. Så fort man blinkar har det hänt något nytt.
Har fått hjälpa till att "placera ut" människor under veckan nu.. Känner att jag inte bara kan låta folk vara... Alltså missförstå mig rätt, jag kan inte bara låta folk med problem klara sig själva, jag bara MÅSTE få hjälpa till att lösa sakerna. Ställer upp med allt jag kan så mycket jag kan.

Hela magen och hjärtat är i uppror... Fjärilar som flyger omkring. Jag har nog inte blivit så glad på länge!
Jag tänker på honom jämt, och nu, Helt underbart!

Näe, dags att färga håret kanske...



16 juni.... Kan inte det vara imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0