Igen....

Då sitter man här igen, hemma hos Annie...
Livet börjar ännu en gång gå på rutin och allt känns skit. Kan inget roligt hända?
Visst, det är kul att jag ska få tillbaka min älskade hund men det är ju långt kvar.

Är på väg ner i en svacka igen, känner det långt ner i tårna.
Funderar på att ligga i sängen hela dagen imorgon. Ligga under mitt täcke, kolla på film och skriva lite, känns som att det är det enda som håller mig levande just nu. Vad har jag egentligen?
Tira så klart och snart Evo igen, men vad mer?

Känner mig så ensam, vet fan snart ut eller in.
Kan det inte bara komma någon "riddare" på svart häst och rädda mig? Snälla!
(Diggar inte vita hästar)
Ligga och kolla på film i sängen på någons bröst och bara trivas. Andas in kärlek, närhet och värme som man får från någon annan... Vart är du!?

Elin, min ex make, var är du när jag behöver dig som mest? Jo, hos Kimm i Åbylund och dit orkar jag inte ta mig nu.. Men imorgon träffas vi, då blir det te och prat! Hoppas jag! I need it so bad! <3

Näe, om man kanske skulle gå till glyttinge och ställa sig på rälsen?
Eller i alla fall gå hem?

CU..

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fan :) va lite positiv nu va snutteligumsan! me love ya! kryss nästa vecka är du på? .. vi får champagne i hytten, tack vare zoltan ;) puss

2008-05-22 @ 07:46:38
URL: http://jennicalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0