Why?

Åh! Allting bara snurrar runt! Hur ska allting sluta?

Varför gör jag som jag gör? Eller, ska jag klandra mig själv som jag gör eller bara se det som en prövning och intala mig själv att det kommer lösa sig?
Vill ju bara att det ska vara som förut. När allting kändes tryggt och bra.
Äh, det kanske inte är min osäkerhet som kommer krypandes utan någon annans?

Nu har jag äntligen bokat en biljett till Stockholm! Lovade ju min lilla Jen det.. Så nu får hon hålla sin del och möta mig i stora staden... Stockholm 2 gånger på en vecka är mycket för en småstadsbo som Anna.... Eller ja.... Föredetta småstadsbo.

Åsa och Daniel är här uppe.. Dom åker hem på lördag innan jag åker till Sthlm. Så imorgon blir det till att åka till Badhuset och dränka dom jävlarna!

Näe.. Cigg och cappucino och vänta på samtal!


Fick hem min beställning från Haléns innan. Hade nästan glömt bort att jag köpt kläder därifrån.
Köpte en svart huvtröja med dödskallar på baksidan, någon som blev förvånad?
Samt en svart bikini, även den med dödskallar, som jag hade tänkt ja på Beach 2008.. Haha

                          Tröjan och bikini underdelen
                                         

Kommentarer
Postat av: Elin

Nice Döh! =)

2008-04-02 @ 13:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0