Sjuk

Nä, nu får det fan vara nog! Är sjuk, IGEN! Blir galen! Kan inte jag få vara frisk en vecka i alla fall?
Sitter här med halsfluss, vilket inte är så roligt. Så jag har varit på Willy's och köpt cheeze balls, så jag tänkte att jag skulle sitta här och tröstäta lite :P

Skulle åkt till Falkenberg idag, men det gick inte. Svårt när man inte har egen bil.
Så jag får vänta till påsk och då blir det falkenberg för hela slanten! Har inte varit hemma på snart 2 månader!
Har lite dåligt samvete för att jag inte har varit hos pappa på länge. Måste dit och prata med honom, mycket som händer och fötter i världen!

Drack lite i tisdags, eller ganska mycket. Haha! Någon jävel som snodde mitt vin och lämnade rosa champagne vilket inte var så gott., jag nämner inga namn men fy fan vad du ska få betala för det Dominic! Kanske skulle skriva på engelska så du fattar :P Inte för att jag tror att du läser men ändå.
Fick ju gå upp och öppna dörren mitt i natten och jag säger bara: Skräm mig ALDRIG så där igen Stefan! Shit vad rädd jag vart!

Nä.. kanske ska diska nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0