Roadtrip

Åh vilken jävla roadtrip sen! Kom till ålberga, sen vart det stopp. Någon dumjävel som hade stannat mitt på vägen, på körbanan! PANG, sa det.. Sen kunde vi inte köra mer. Vi såg inte att han stod still, vi körde bara i 20-30 km/h men vilken smäll! Sen började fanskapet leka polis och ville kolla om Veronicas körkort var gilltigt och grejer, jävla mysko.. Han var lite nervös med, så jag funderar på om han ingick i den polska maffian eller nått och vistades olagligt i sverige :P

Jag som verkligen ville åka på roadtrip...
Hade planerat att åka till hufvudstaden... Gå och kolla lite, kanske simma över till någon obebodd ö eller någonting, men näe då. Så nu planerar jag och Veronica en ny resa nästa vecka. Då kanske med tåg.. Eftersom att Barbro (bilen) nog inte mår så bra.

Ska ta en cigg och sen kolla på landet för längesedan! :D
(Jag kom på att jag alltid tar en cigg efter ett blogginlägg... Tradition!)

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Ha en bra dag ;) Inte bra att röka du ;/

2008-03-13 @ 15:56:55
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Veronica

Barbro är sjjjuk! Brutit ett par revben å så=( R.I.P-
lillbilen Barbro!

2008-03-13 @ 17:37:21
URL: http://guldlockkk.blogg.se
Postat av: Gamen

Äntligen är barbro skrot!!! är man gam tycker man om skrot

2008-03-13 @ 22:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0