Kock!

Idag är det Annas tur att leka kock här i vårat lilla kollektiv.

På menyn idag blir det Kyckling/grönsakswok och ris. Efterrätten får den som vill ha någon stå för.
Så det blev en sväng upp till Centrum innan, påminn mig om att jag ALDRIG mer ska gå och handla själv, kassarna skar in i mina stackars fingrar och inga vantar hade jag på mig heller som jag hade planerat att jag skulle ha.
Men nu är jag äntligen hemma igen och kycklingen ligger i värmebad i väntan på att tina.
Sen jävlar blir det till att stänga in sig i köket. Förra gången jag gjorde kyckling höll jag på att elda upp hela köket.. Jag tror att jag hade lite för hög värme på plattan... Men vi överlevde allihop, förutom en liten kycklingfilé som blev lite bränd, may he rest in peace.

Åh! Nu har jag kommit på vad min efterrätt ska bli! En kopp CAPPUCINO! Mums!

Snart är det helg igen! Weeehooo!

Kommentarer
Postat av: sundarii

fan, äter ni bara kycklig där borta eller? :P Snart blir ni väl hönor...Kaakaakaakkkaaaa *

2008-03-19 @ 23:38:05
URL: http://sundarii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0