Kallt!

Goggo är här! :D Weehuu!
Hämtade henne på stationen igår 5 i 10, blev så glad när jag såg henne (märkte att jag genast bytte dialekt när hon kom med, östgötska ut, halländska in)
Vi åkte hem till Norström, drack Gin on redbull (ja, det funkade faktiskt) och rökte lite vattenpipa med melonsmak.

Vi har precis kommit hem från vårat äventyr ute i tornby. Inhandlade ett täcke och ett nytt halsband till Tira, hennes gamla skavde så förbannat på henne.
Sen blev det en sväng till systemet där jag hade planerat att köpa 3 flaskor La Salle, men till min stora besvikelse hade dom bara 1 flaska kvar.. Så jag tog den och sen experimenterade jag lite och tog två stycken som verkade goda :P
Sen vandrade vi hemmåt i kylan. Väl framme i skäggetorp mötte vi Annie, jag glömde min laddare hos Norström igår, så hon fick ställa upp och låna ut sin.

Nu sitter jag och lyssnar på kaffebryggarens bubblande ute i köket. Inget Cappucino finns det kvar heller, så jag får väl hellre ta mig en kopp kaffe med ALOT of socker!

Nä, Cigg och en kopp kaffe! :D
Det kanske finns hopp om att även jag ska bli vuxen någon gång! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0