Frisk fläkt!

Åh vad mitt liv går på rutin just nu. Sjuk är jag, så praktiken får vänta.
Jag vaknar på morgonen, går ut med hunden, sen segar sig dagen fram.
Jag vill göra någonting betydelsefullt, om det inte är betydelsefullt för resterande världen eller ens någon annan skiter jag i, det ska vara för mig själv!
Men vad?!

Tog en långpromenad i Rydskogen idag. Jag, Tira, Annie, Skipper och Linus. Kul som fan hade vi. Tira och Skipper var lösa hela promenaden och så fort det kom någon kallade jag lugnt in Tira, som fick sitta jämte mig och vänta tills personen hade gått förbi. Jag trode inte hon skulle sitta still så länge utan att hon glatt skulle springa efter och naffsa jobbaren/fotgängaren i hälarna men hon satt fan kvar! Stolt jag blev! Ett steg åt rätt riktning. Vi var ute i 90 minuter så nu ligger hon i soffan och snarkar högt och ljudligt. Men hon är söt.

Fick MASSA nya (gamla) kort till datorn idag. På mig, Evo, Argos och Ella. Åh vad glad jag blev! Gamla som gatan men ändå uppskattade.

Nä, ska ta en cigg och sen välja ut vilken film det blir ikväll. Jag röstar för Kalle och Chokladfabriken. Någon som röstar för något annat?

       
                                                  Jag.... för 2 år sedan  :D
                                         image34

Kommentarer
Postat av: sundarii

Så liten och oskyldig du såg ut på bilden :P

2008-03-11 @ 11:30:36
Postat av: gamen

Jag tycker du ska se på Driving Action 5

2008-03-11 @ 12:42:19
Postat av: Anonym

Awwe så söööööt! Men du blir bättre me åren, du är ÄNNU sötare nu!/jen

2008-03-11 @ 16:03:44
URL: http://jennicalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0